perjantai 5. joulukuuta 2014

Noloimmat FB-kaverisi?

(c) Feliciano Guimarães, alkuperäinen kuva



Hei, olen kolmikymppinen ja vaihdan profiilikuvaani vähintään kerran viikossa.
Selfie-kulttuuri on minulle hyvin vieras, mutta jotenkin ymmärrän teinien tai parikymppisten jatkuvat poseeraukset. Kun yli kolmikymmpiset tekevät sitä, minua lähinnä säälittää.


Haluan kertoa teille kaiken elämästäni! Huomioikaa minut! Rakastakaa minua!
Tykkäyksiä tänne hinnalla millä hyvänsä!


Olen vain niin positiivinen ja vahva ihminen ;)
Saa kaiken jotenkin oudosti käännettyä itsekehuksi.


Suuren Rakastajan seikkailut. Siihen riittää, että naapuriin on muuttanut opiskelijatyttö tai kaupan kassa on sanonut jotain muuta kuin tarjonnut kuittia.
Nolointahan tässä on, että tapailin ko. tyyppiä jonkin aikaa.


Olen tänään vaihtanut vaipat seitsemän kertaa tehnyt aamupalaksi puuroa, lounaaksi nakkikeittoa ja päivälliseksi makaronilaatikkoa ja käynyt koiran kanssa lenkillä ja leikkinyt lasten kanssa ja rakastellut mieheni kanssa ja silti olen ollut koko päivän FB:ssä ja pelanut Candy Crush Sagaa.


Olisiko kellään sitä ja tätä ja tuota ja tarvisin tällaisen huomiseksi ja voisiko joku viedä minut sinne silloin?
Toki saa pyytää apua, mutta kun tuntuu, että ne on aina ne samat tyypit, jotka ovat jotain vailla.


Huomenna kaikki saattaa muuttua. Olen tienristeyksessä. Jännittää!
Tekee salaperäisiä päivityksiä. Nämä ovat kuitenkin julkisia ja näkyvät kaikille kavereille. Miten näihin kuuluisi suhtautua? (Paitsi leimata säälittäväksi huomiohuoraamiseksi.)


Parisuhdepäivitykset
Kyyninen paska kun olen, niin suhdestatusten muuttelu, oman ihastuksen kehuminen, kumppanin tägäily ynnä muu menee pahasti yli. Somen myötä "kel onni on, se onnen kätkeköön" on muuttunut ärsyttävästä sanonnasta hyvinkin paikkansapitäväksi ohjeeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti